Stichting Promotie Westerwolde zoekt marketingtopper!
Gebiedscoöperatie Zuid en Oost Groningen
De stichting Promotie Westerwolde speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van recreatie en toerisme in Westerwolde. Daarnaast zet Promotie Westerwolde zich samen met de ondernemers van andere partijen in om Westerwolde - door middel van marketing promotie - zowel regionaal als landelijk op de kaart te zetten.
De stichting merkt in haar dagelijkse praktijk dat bezoekers aan de regio Westerwolde / Zuid Oost Groningen de regio totaal niet kennen en steeds weer verbazen bezoekers zich over de schoonheid van het erfgoed, de cultuur en de natuur in het gebied. Ook merken ze dat de provincie Groningen door vooral ook de aardbevingen een negatief imago heeft, zelfs ook hun gebied Westerwolde wordt met aardbevingen geassocieerd. Het gebied en de regio zijn helaas nog steeds zeer onbekend in Nederland. Daar wil de stichting graag iets aan doen!
Doel van dit project is om op een éénmalige ludieke en inspirerende wijze het erfgoed, de cultuur en de natuur en het gebied Zuid Oost Groningen via ‘guerrillamarketing’ en ‘countrybranding’ onder de aandacht te brengen bij een 50-tal inwoners uit een 5-tal grote steden in Nederland.
Voor meer informatie over de opdrachtgever, kun je contact opnemen met de stagecoördinator van de Gebiedscoöperatie.
Startdatum
Mei 2019
Werkgebied
Marketing
Contactpersoon
gebiedscooperatie.zog@gmail.com
Gebiedscoöperatie Zuid en Oost Groningen
Het doel van de Gebiedscoöperatie Zuid- en Oost-Groningen is behoud en ontwikkeling van de regio. Daarvoor stimuleert, ontwikkelt en realiseert de Gebiedscoöperatie economische activiteiten die in het voordeel zijn van Zuid- en Oost-Groningen.