Innovatief oplossingen inzetten om woonruimtes aantrekkelijker te maken voor de jongere doelgroep
Groninger Huis
Groninger Huis is steeds op zoek naar nieuwe ontwikkelingen op het gebied van huisvesting. Maar wat zijn voor jongeren doorslaggevende factoren in de zoektocht naar een nieuw huis? Zijn er nieuwe trends die hen specifiek aanspreken? Vormen ‘Tiny Houses’ de oplossing? Welke ontwikkelingen in duurzaamheid vinden jongeren relevant als het op huisvesting aankomt?
Daarnaast bereikt Groninger Huis nog niet veel jongere mensen met hun aanbod. Hoe kunnen ze dit omkeren?
Wie zoekt naar een uitdagende taak met een direct effect op de regio en een positief effect in termen van duurzaamheid, is bij Groninger Huis op de goede plek!
Plaats
Zuidbroek
Startdatum
Februari 2018
Gevraagde opleiding
Marketing, technische studies
Werkgebied
Marketing
Contactpersoon
Hilde van Ree
Groninger Huis
Groninger Huis zet in op het beschikbaar hebben en houden van een kwalitatief goed, duurzaam en betaalbaar woningaanbod.
Het is een ambitieuze en gedreven corporatie en zet er op in de opgaven in haar werkgebied met volle energie, inzet en beschikbare middelen op te pakken. Voor de corporatie staat daarbij voorop, dat ze haar kerntaken kan blijven waarmaken en kan blijven bijdragen aan een goed en betaalbaar woon- en leefklimaat.